Josh Jay pittsburgi dizájner, fotós, megszállott. 1996 óta foglalkozik videójátékok környezetének és pályatérképeinek, a hangulatért felelős épületek és kiegészítő kellékek megalkotásával. Munkái az Unreal és Gears of Wars sorozatból köszönnek vissza ránk, és nem csak a monitorról. Ami igazán érdekesé teszi őt, az nem pusztán a számítógépes tervezés, hanem amit megvalósít a való életben.
'Az alkotás miért korlátozódna a tervezőasztalra? Ha 3D, akkor legyen valóban az!' Josh komolyan gondolta mindezt amikor elkészítette BoS (Brotherhood of Steel)* sisakját. 59 lépésben mutatja be az egész folyamatot a 3D modellezéstől kezdve az öntőformákig, öntésükig és összeszerelésükig. Kínos pontossággal számol be róla, hogy milyen alkatrészeket használt fel a különböző kiegészítőkhöz. Leírása olyan részletes, hogy aki ez alapján sem képes elkészíteni saját sisakját, annak nagy valószínűséggel komoly gondjai lesznek az óvóhelyen túli pusztaságban.
*Az Acél Testvériség (BOS) egy kvázi-vallásos alapon működő szervezet a harmadik világháború utáni Észak-Amerika romjain.
Gyökerei az amerikai hadseregből és az Egyesült Államok egykori kormánya által támogatott tudományos közösségből erednek.
forrás: fallout.wikia.com