Nem messze a mexikói határtól, az arizonai Tucson mellett fekszik az a hatalmas repülőgép temető (AMARG), ahol a használaton kívüli, forgalomból kivont katonai légi járműveket tárolják. Némelyikük talán még reménykedve várja, hogy egyszer a levegőbe emelkedhet, de a legtöbb szétszerelve, hajtóművek és alkatrészek nélkül áll. Lassú haldoklásuknak kedvez a száraz, csapadék nélküli éghajlat, ami késlelteti a korróziót.
Az Egyesült Államokban a repülőgép temetők/tárolók kihasználtsága különböző hullámokban változott aszerint, hogy a gépeket kivonásuk után értékesítették, újrahasznosították vagy leselejtezték. Az első ilyen hullám a II. világháborút követően tetőzött, mikor a légierő drasztikusan csökkentette az állományát. Később a 60-as évek végén technológiai váltás hozott újabb leépítést, mikor a légitársaságok áttértek a sugárhajtású repülők használatára. Hasonló következményekkel járt még az 1974-es olajválság, az 1991-es Öbölháború utáni időszak, s legutóbb a 9/11, melynek hatására egész flották költöztek a sivatagba.
Mojave, CA - Aircraft Boneyard
Victorville, CA - Logistics Airport
Marana, AZ - Pinal Airpark
Grey Bull, WY - Hawkyns & Powers
China Lake, CA - Naval Weapons Lab.
Edwards Air Force Base, CA